15 Ağustos 2007 Çarşamba

Yaşamak 'a Başlarken


Karanlığın içinde bir ışıltıydı, içimizde aydınlıktı ve o anda olan oldu güneşe giden bir yol canlarla birlikte paylaşmak alabildiğince paylaşmak. Çoktandır bir araya gelemeyen gözyaşlarımızdı. Bir araya gelmenin sevinç gözyaşları derken 17 ağustosa 2 kala hüzne dönüşüyor ister istemez üstelik gün batımı. Yitirilen on binlerce can. Nasıl unutulur ?

Yaz gecesiydi

sıcakmı sıcak

karanlıktır

normelden ırak!


Can demişken yine yeni bir can aramıza gelecek yeryüzünü 4 gözle iple çekerek bekliyordur şimdilerde! Adı yağmur, Berekettir aydınlığın diğer yüzü. Sefa gelirsin yağmurcuğum, hoş gelirsin! Emeğin ve sevincin ürünüdür şairin dediği gibi. Bir sevgi yumağı!



3 yorum:

hicran dedi ki...

sevgili dostum, hayat insanı nerelere getiriyor
şimdi sen bir şans veriyorsun yağmur'a ona bir yaşam veriyorsun umutlarınla...
iyi günler göresiniz

hicran dedi ki...

güzel arkadaşım umarım öyle olur da uzak olmayız yağmur'cuğa, bizim de bir katkımız olursa pek mutlu olurum. ama sık sık bana bırakırsan o zaman çok faydam olacağına eminim:)kıyamazsın tabi benim gibi bir deliye bebişini bırakmaya:)
dört gözle bekliyorum
yağmur için birşeyler yapmayı. şimdiden başlamam lazım vakit çok az!

hicran dedi ki...

nazo bazen işte şimdiki gibi içimdeki herşeyi yazasım geliyor sözde çok dışavurumcuyum ama neden sizin yorumlarınız beni dillendirdi içimdeki güzel şeyleri kımıldattınız sana sarılasım geliyor kocaman ama sarılıyorum da...
birarada olmak insana ivme kazandırıyor, benim için öyle
yalnız olmayı hiç sevmedim dostları düşünmemeyi...
uzak olmayalım dostum...
ve şiir geliyor aklıma
sen dostumsun benim gülünce yüzünde güller açan... belki eksiktir ama böyle işte aklımdaki